MEGOLDÁS: Egyedi, m??g nem alkalmazott megold??sok, bele??rtve a prom??ci??s ??tletet, koncepci??t, a mechanizmust ??s a megval??s?t??st. Ezek lehetnek fogyaszt??i prom??ci??k (aj??nd??ksorsol??sok, mint??k, stb.), esem??nyalap?? fogyaszt??i prom??ci??k (p??ld??ul HoReCa-ban), vagy b??rmilyen esem??ny alap?? aktiv??ci??, melynek k??z??ppontj??ban a m??rkakommunik??ci?? ??s a fogyaszt??s??szt??nz??s ??ll. (10.1 pontban nevezett rendezv??nyes megold??sok ide nem nevezhet??ek)
MÁRKA: T-Mobile
KAMPÁNY: Megoldjuk Okosba kamp??ny
ALKOTÁS NÉV: Megoldjuk Okosba' sales prom??ci?? PARTNER ÜGYNÖKSÉG: KIROWSKI Zrt. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Avantgarde Group PARTNER ÜGYNÖKSÉG: MediaEdge:cia |
| |