1. Filmes megoldások
- 1.1 Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film
- 1.2 Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film
- 1.3 Televízióban sugárzott műsor/film/blokk/vish szponzorációs megoldás
- 1.4 Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film)
- 1.5 Egyéb felületre gyártott filmes megoldások (amely az 1.1-1.4-be nem nevezhető)
- 1.6 Branded content
- 1.7 Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka
2. Nyomtatott sajtó megoldások
- 2.1 Sajtótermékekben közzétett hagyományos hirdetések
- 2.2 Sajtótermékekben közzétett újszerű megoldások, kreatívan alkalmazott felületek, különleges megjelenések (behúzások, kivágások)
- 2.3 Craft - "legjobb kivitelezés" például: fotós, art direktori munka, designer
3. Outdoor megoldások
- 3.1 Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók
- 3.2 Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő)
- 3.3 Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető)
4. Digitális megoldások
- 4.1 Website-ok és microsite-ok (cégek, márkák, termékek, szolgáltatások számára készített websiteok, valamint microsite-ok és promociós site-ok)
- 4.2 Display tipusú hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.)
- 4.3 Online felületen futó integrált reklámkampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel
- 4.4 Közösségi média megoldások- 4.5 alatt nevezett alkalmazások ide nem nevezhetőek.
- 4.5 Mobilmegoldások - 4.4 alatt nevezett közösségi megoldások ide nem nevezhetőek.
- 4.6 Egyéb digitális megoldások. Innovatív hirdetési megoldások, melyek más online/interaktív kategóriában nem nevezhetőek. 1.4-ben benevezett alkotások itt nem nevezhetőek újra!, illetve a 4.1-4.5.alkategóriába nevezettek sem nevezhetők.
- 4.7 Craft ? "legjobb kivitelezés" például design, art direkció, speciális programozási technikák - 5.4 alkategóriába nevezett alkotást, ide nem lehet nevezni
5. Design megoldások
- 5.1 Arculat-és logótervezés
- 5.2 Csomagolás tervezés
- 5.3 Egyéb (katalógus, naptár) - 5.1-5.2 kategóriákban már nevezett alkotások itt nem nevezhetőek
- 5.4 Digitális design megoldások
6. Innovatív média megoldások (best use of media)
- 6.1 televízió, rádió, mozi
- 6.2 print, outdoor, ambient, event
- 6.3 digital, online, social media, mobile
- 6.4 integrált kampány megoldások
7. PR megoldások
- 7.1 Termék és márka szektorban lévő PR megoldások
- 7.2 Vállalati image PR megoldás
- 7.3 Natív hirdetés/ Content megoldás
- 7.4 Belső PR megoldás
- 7.5 CSR megoldás
- 7.6 CSR / TCR megoldás
- 7.7 Natív hírdetés / content megoldás / TCR
8. Indoor / Instore megoldások
- 8.1 Hagyományos beltéri/vásárláshelyi márkát építő vagy vásárlást előségítő megoldások - beltéri installációk, displayek, beltéri poszterek
- 8.2 Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások
- 8.3 Craft - "legjobb kivitelezés"
9. Direkt Marketing megoldások
- 9.1 Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást
- 9.2 Craft - "legjobb kivitelezés"
10. Rendezvényes megoldások
- 10.1 Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek
- 10.2 Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek
11. Sales promotion megoldások
- 11.1 Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek online vagy offline fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.),online vagy offline eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek
- 11.2 Promóciós elem megoldások
12. Rádiós megoldások
- 12.1 Bármely magyarországi rádió által sugárzott hagyományos rádiószpot
- 12.2 Egyéb rádió megjelenések, különleges rádiós megoldások, újszerű műsorszponzorációk, kreatív műsorbeharangozók
13. Integrált megoldások
- 13.1 Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
14. Társadalmi célú megoldások
- 14.1 Minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő társadalmi célú kampány
- 14.2 Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
- 14.3 Sajtóban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
- 14.4 Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
- 14.5 Televízióban sugárzott TCR reklámfilm
- 14.6 Rádióban sugárzott TCR rádiószpot
- 14.7 Beltéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
- 14.8 Innovatív média megoldások (best use of media) / televízió, rádió, mozi
- 14.9 Design megoldások / egyéb (katalógus, naptár)